Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

szuw napisał/a
kobieta-czyta napisał/a
Bzdura, protestuję i się oflaguję! zrób minimum dla pisania o wszystkim i o niczym z większą ilością postów!!!!
Ale w czym masz konkretnie problem? Napisz, to go wspólnie rozwiążemy ;) Z kliknięciem napisu "Przeglądaj dalej »" ? Z kliknięciem tytułu forum tematycznego? Problem z klasyfikacją postu? Przecież, gdy piszesz propozycje i uwagi dotyczące funkcjonowania forum, to oczywiste, że nadają się one do działu organizacyjnego, a gdy piszesz o wydarzeniach w kraju i na świecie, to do działu politycznego. Bo na czym ten problem jeszcze miałby polegać? Na tym, że post nie będzie na samej górze forum? (że niby takie parcie na szkło?). Bez przesady, zawsze można zjechać wzrokiem w dół :)

Ech Marcin, Ana ma rację.
Szczerze przyznaję, że już na Antarktydzie lepiej, tematyczne z samej góry (dwa/trzy max), poniżej luźne wątki o wszystkim i o niczym.

Wiem, że na innych forach jest grupowane na tematyczne, niemniej fora takie jak Twoje wcześniejsze cieszyły( i cieszą) się większą popularnością, bo są bez porównania funkcjonalniejsze.

Naprawdę nie chce się wchodzić na forum, gdzie po jakimś czasie zaglądasz i nie możesz znaleźć swoich wypowiedzi.
Komu, by się chciało przeszukiwać każdy tematyczny.

Ogólnie, to jest tylko pozorny porządek, a efekt taki, że zniechęca się do wchodzenia na takie forum, no i w sumie taki osiągasz Marcin.

Sorry, że "znów" marudzę, ale zawsze piszę jak sprawy się mają z pozycji użytkownika, niezależnie od tego kto jest adminem forum :)

Poza tym, Ty jako admin chyba również swojego forum nie lubisz skoro częściej jesteś na Antarktydzie :)

Wiem, wiem, bo tam więcej osób i przez to ciekawiej, ale Ty sam pracujesz na to, by na Twoim zwiekszonej frekwencji nie było.
I nie będzie :), wątpię czy Perełce będzie się chciało tu pisać i na dugi dzień szukać swoich komentarzy, by się zorientować czy ktoś odpisał.
Nie chcę być złym Prorokiem, ale tak to właśnie wygląda.
Forma Twojego wcześniejszego forum była zdecydowanie bardziej przejrzysta, i o reaktywowanie tamtego forum wnosiłam.
No ale skoro Tobie podoba się taka forma, to już trudno.
Niemniej nie dziw się, że frekwencja jest jaka jest.
Z pozycji potencjalnego użytkownika żaden "muss", by tu pisać :)

Swoboda pisania nie polega tylko na tym, że admin jest bardziej "cierpliwy" dla pojawiających się komentarzy.
Rrównolegle, a nawet bardziej ma znaczenie łatwość i prostota komunikacji.
Dane forum musi do siebie czymś zachęcić, by w ogóle chciało się tu wejść i zatrzymać na dłużej, Twoje niestety na starcie zniechęca forumowiczów przyzwyczajonych do wcześniejszej formy.
No ale Ty jako admin chyba masz tego świadomość, mylę się? :)

Jeśli o mnie chodzi bardzo mi zależało na otwarciu tego forum, ale jak już wspomniałam, ze względu na jego wcześniejszą oprawę.
Aktualnie czuję się zniechęcona :), niemniej życzę wielu ciekawych osobliwości i dyskusji.
Będę zaglądać z sentymentu, bo lubię Perełkę, Anę i Darka, widzę, że również próbował się tu wbić, ale gdzie te komentarze, to mi się już nawet nie chce szukać, sorki Darku :)

Do Any:
Zaloguj się Anula i nie wyrejestrowuj Kobietko Gorączka:)), pisz co myślisz pod swoim podpisem.
Poczekamy na Perełkę :), jednak myślę, że i jej pojawienie się niewiele zmieni w układzie forum.

Forum ma zachęcać do dialogu, a nie na wstępie zmuszać do szukania wątku, w którym ostatnio brało się dyskusję.

Tak szczerze, to ja póki co przez takie forum w ogóle straciłam ochotę do pisania :), ale może to i dobrze, za dużo mnie ostatnio było w wirtual world :)

ps.

Zajrzałam na Antarktydę :)), wojna o wątki/posty he he.... niezła taktyka admina na rozruszanie forum :))), danie kompetencji moderatora dla zwaśnionych stron tylko pretekstem, a Świstak/Admin jak zawsze siedzi ...i te "sreberka"! :DD

Widać admin ma niezły ubaw, niemniej Ryo2 chyba największy, najbardziej odnalazł się w tym chaosie, ale nie ma się co dziwić skoro sam go wprowadza ...Darku więcej luzu :)

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

Jola napisał/a
Komu, by się chciało przeszukiwać każdy tematyczny.
Jola, ale wcale nie trzeba przeszukiwać każdego działu tematycznego. Jeśli nie widzisz swojego postu, to wystarczy kliknąć na samej górze forum zakładkę "Widok tematów" i już widać wszystkie najnowsze posty pogrupowane od najnowszego do najstarszego (niezależnie od tego, gdzie one się znajdują i gdzie zostały przeniesione).

Jeśli teraz zlikwiduję obecny układ forum i wrócę do poprzedniego, to polegnę i zniszczę całą swoją pracę, na którą poświeciłem dwie albo trzy noce...

[...]

Ale jeśli nazwię forum: "Labirynt", to nazwa do czegoś zobowiązuje i forum z taką nazwą powinno być zagmatwane ;p

[...]

Marcin, przy okazji, nie odbieraj mojego wpisu osobiście, wiem, że czasem piszę może zbyt dosadnie, lubię Cię i akurat forma forum nie ma z tym nic wspólnego :)

Odnośnie samego forum, ano właśnie, mam świadomość wkładu pracy, wiem, że chciałeś inaczej oraz tak by było dobrze.
Ja piszę głównie ze swojej perspektywy i nie musisz ulegać moim "naciskom" :)
Niemniej naprawdę wydaje mi się, że wcześniej było prościej.
W sumie przyzwyczaić się można do zmian, ale taki proces trwa, pewnie u mnie nieco dłużej he he...

Zobaczymy jak będzie, właściwie to nie ma co prorokować, może i ja "leniuch" z czasem się przekonam :)

[...]

Tak jak każdy się przyzwyczajam do miejsc i ludzi. Jeśli miałbym myśleć w kategorii frekwencji na tutejszym forum, to musiałbym odciąć się od tamtego forum, zlikwidować tam konto i pisać tylko tutaj (również tutaj odpisywać na komentarze z tamtego forum)...

I podobnie to działa u innych osób. Mała frekwencja na forum to nie kwestia układu forum, tylko tego, że ludzie się przyzwyczajają do miejsc :)

[...]

Nie odbieram Twojego wpisu osobiście i lubię konstruktywną krytykę, taką jak Twoja, ponieważ piszesz bez wycieczek osobistych.

Co do układu forum, to jeszcze trochę poczekam ze zmianą — jakiś miesiąc,  góra dwa. Jeśli w tym czasie układ się nie sprawdzi, to wrócę do poprzedniej, prostej tablicy :)

[...]

PS. Poza tym obawiam się, że jeśli powrócę do starego, prostego układu, to wcale nie zwiększy to frekwencji.
Bo większą frekwencję osiąga się poprzez ciekawe, przyciągające treści, nawet sensacyjne lub działające na emocje. Tylko, aż tak bardzo nie zależy mi na tej frekwencji, żeby w taki sposób stawać na głowie. Stawiam na naturalny rozwój forum i brak frekwencji nie odbieram jako porażkę osobistą. Wolę, żeby forum świeciło pustkami niż żeby ta frekwencja była jakaś sztuczna (sztucznie napędzana) :)

[...]

Jola, tak pół żartem, pół serio. Taki pozornie skomplikowany układ forum może działać też jak selekcja wstępna. Jeśli komuś nie chce się ogarnąć kilku prostych zasad funkcjonowania forum, to być może i tak nie wniósłby nic ciekawego na forum i może faktycznie lepiej, żeby poszedł sobie dalej. Napisałem to z przymrużeniem oka, bo wierzę, że wszyscy znajomi z dawnego Onetu są w stanie jak najbardziej ogarnąć proste zasady funkcjonowania takiego forum.
Jak to szła ta reklama z MediaMarkt? :)