Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

Jola
szuw napisał/a
Jola napisał/a
Dane forum musi do siebie czymś zachęcić, by w ogóle chciało się tu wejść i zatrzymać na dłużej, Twoje niestety na starcie zniechęca forumowiczów przyzwyczajonych do wcześniejszej formy.
Jola, tak pół żartem, pół serio. Taki pozornie skomplikowany układ forum może działać też jak selekcja wstępna. Jeśli komuś nie chce się ogarnąć kilku prostych zasad funkcjonowania forum, to być może i tak nie wniósłby nic ciekawego na forum i może faktycznie lepiej, żeby poszedł sobie dalej. Napisałem to z przymrużeniem oka, bo wierzę, że wszyscy znajomi z dawnego Onetu są w stanie jak najbardziej ogarnąć proste zasady funkcjonowania takiego forum.
Jak to szła ta reklama z MediaMarkt? :)

Ojjj Selekcjonerze :), jakby się tak zmusić, to wszystko można na swój sposób ogarnąć :)
Marcin, sam wiesz, że nie zawsze mamy tyle czasu na forum ile byśmy chcieli. Często wpadamy z doskoku i gdybym za każdym razem musiała szukać rozwinięcia dyskusji z dnia poprzedniego, lub z przed kilku dni, to by mnie zwyczajnie zniechęciło.
Niemniej faktycznie wszystko kwestią przestawienia się i przyzwyczajenia.
W sumie, jak zauważyłam Darkowi chyba taka tematyczna oprawa odpowiada, Anie i mi nie, także mamy remis.
Jako Admin masz głos ostateczny, ale póki co wspomnialeś o kompromisie, może najpierw wypróbujmy :)

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-2
Ano - zazdrośnico, nie omieszkam z Szuwarkiem poszczebiotać.
1234