Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

kobieta-czyta napisał/a
Na innych forach jest fuel ludzi, a tu nie zanosi się na zalew :)
Odnośnie nazwy forum, tylko sugeruję. Hejka.
Ok, ale w dłuższej perspektywie i tak nazbiera się sporo postów, więc podzielenie ich na tematy tylko ułatwi wyszukiwanie, a nie utrudni :)

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-2
kobieta-czyta napisał/a
No dobrze.To Ty będziesz roznosił moją pocztę:) bo nie wiem czy chce mi się tak pisać jak nakazujesz, bo to trochę męczące.
A ja wolałbym, żeby każdy sam się pilnował i zakładał posty tematyczne w odpowiednich działach, ponieważ mnie też się nie chce ich ciągle przenosić. Jednak już postawiłem na taki układ forum i będę się tego konsekwentnie trzymał ;)

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-2
kobieta-czyta napisał/a
Nie wiem czy Antarktyda jest dobra, to zimna nazwa.
Mnie się podoba, ponieważ:

- pasuje do kolorystyki forum,

- pasuje do mnie (ja też jestem podobno zimny jak lodowiec),

- pasuje również do frekwencji na forum: Na Antarktydzie też nie ma ludzi, czasami tylko przemknie jakiś podróżnik, badacz ze stacji badawczej, turysta zafascynowany niegościnnością Antarktydy, pingwin, foka, ptak, ryba, wieloryb. Są tam też roślinki typu śmiałek antarktyczny, a poza tym cisza, spokój, sielanka, no, chyba że wiatr zawieje i przyjdzie śnieżyca... :)
.-2

[...]

Jasne jasne, Ty i zimny jak lód, skaczesz z kwiatka na kwiatek jak każdy facet! Ty nawet jednej przyjaźni nie potrafisz utrzymać. Jak ja Ciebie prosiłam tyle razy abyś odblokował forum aby można było na nim pisać, to moje prośby szły w las, ale jak Perełka miała nagle zniknąć, to całą noc BARANIE poświęciłeś na zrobienie forum!  ot faceci.
Więc powodzenia życzę, trochę sobie tu popiszę i nie będę zakłócać spokoju Panu i zniknę abyś sobie mógł do woli z Perełką szczebiotać.
Żegnam ozięble!
Dziękuję, bardzo mi "miło", że nazywasz mnie baranem :) Ty mnie prosiłaś o odblokowanie forum, ale dawno temu, zaraz po tym, gdy je zamknąłem, a wtedy nie miałem ochoty i czasu je otwierać.

Teraz sobie odpocząłem od forum i chciałem je włączyć już od pewnego czasu. Zapowiedź Sylwii, że chce wyłączyć pisanie dla nielogowanych (w tym również dla Perełki), też miało na to wpływ, ale większy wpływ miało to, że po prostu sobie już odpocząłem i chciałem forum włączyć ponownie.

PS. Nie mam czasu też na szczebiotanie na forum.... Forum otworzyłem, żebyście Wy mogli sobie szczebiotać. Jednym z moich hobby jest oglądanie szczebioczących ludzi :)

PS. Poza tym strasznie nie w porządku z Twojej strony jest pisanie i następnie kasowanie swojego profilu (ja na Twoim forum nie kasowałem swojego profilu i nie zaśmiecałem Ci forum komentarzami pt. "ZAWARTOŚCI USUNIĘTE Autor usunął wiadomość.").

Re: Wszyscy poszaleliście z tymi forumami

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-2
kobieta-czyta napisał/a
Bzdura, protestuję i się oflaguję! zrób minimum dla pisania o wszystkim i o niczym z większą ilością postów!!!!
Ale w czym masz konkretnie problem? Napisz, to go wspólnie rozwiążemy ;) Z kliknięciem napisu "Przeglądaj dalej »" ? Z kliknięciem tytułu forum tematycznego? Problem z klasyfikacją postu? Przecież, gdy piszesz propozycje i uwagi dotyczące funkcjonowania forum, to oczywiste, że nadają się one do działu organizacyjnego, a gdy piszesz o wydarzeniach w kraju i na świecie, to do działu politycznego. Bo na czym ten problem jeszcze miałby polegać? Na tym, że post nie będzie na samej górze forum? (że niby takie parcie na szkło?). Bez przesady, zawsze można zjechać wzrokiem w dół :)