Wybierasz się gdzieś? >;DD

Re: Wybierasz się gdzieś? >;DD

Kawusia
Lothar. napisał/a
Mam niskie ciśnienie, mogę wypić kawę i iść spać >;)
No ja też mam niskie ciśnienie,ale kawa nie tylko jest na ciśnienie.Np.zakwasza organizm ,a wiesz że z zakwaszenia są ciężkie choroby.Ja się trzymam 2 z mlekiem sojowym.

Re: Wybierasz się gdzieś? >;DD

Wspomnienie

Re: Wybierasz się gdzieś? >;DD

Lothar.
>;)
Zawsze świat kusi >;))

Re: Wybierasz się gdzieś? >;DD

Wspomnienie

Re: Wybierasz się gdzieś? >;DD

rozalka
No:) Ja to bym gdzieś pojechała:) I chyba gdzieś wyskoczę chociaż na chwilkę:)

Re: Wybierasz się gdzieś? >;DD

Re: Wybierasz się gdzieś? >;DD

rozalka
A coś Ty, Wojtek:) Już minął miesiąc i 21 dni odkąd wróciłam z podróży:) Ile można siedzieć w domu:)
PS Też się cieszę, jak wracam:) Ale potem znów mnie ciągnie w świat:)
123