Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

da®®io
ta konfederacja to niezły miszmasz politycznych dziwolągów - to takie illumy i drapaki " narodowcy, ultrakatoliki,  libertarianie i monarchisci "

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

Logika polskiej rodziny
Razem z mężem płacimy miesięcznie 2000 zł podatków ale na szczęście mamy 500 zł na naszego bąbelka.

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

miłym zakończeniem tej wyborczej konfrontacji jest ten udany szturm Opozycji na Senat - oby tylko nie zmarnowali tej znikomej większości - zobaczymy jaki to będzie mieć wpływ na nowe zapędy kaczystów

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

da®®io
mam obawy co do lojalnej postawy pewnego senatora z mojego okręgu i dlatego ja na niego nie glosowałem i to pomimo poparcia jego ze strony KO

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

i znów PIS wygral
Ktoś się wczesniej odgrazal ze zobaczymy po wyborach.  Teraz zwieszacie nosy na kwintę,dobrze wam tak:PPP

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

da®®io
kazdy ocenia to inaczej - moze ko nie jest zwyciezca ale pis wobec oczekiwan i sondazy tez nim nie jest - za taka kase jaka zainwestowal to jego osiagniecie jest mizerne - ma tyle samo poslow co poprzednio-na opozycje glosowalo prawie o 900 000 ludzi wiecej niz na nich-stracili wiekszosc w Senacie- o zmianie pod siebie Konstytucji moga sobie pomarzyc- a za te niespelnione obietnice juz im ich elektorat " zaplacil " mniejsza mobilizacja - juz po tych wyborach widac ze ten blok pisu jest slabszy i rozdarty wewnetrznie - prawdopodopnie opozycja ugrala tyle ile mogla a wkladajac kij w szprychy pisowskiego roweru mocno ograniczy jego ped ku rozmontowywaniu instytucji i gospodarki

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

Mary Lou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez i znów PIS wygral
Obserwuj bacznie nadchodzace dni, tygodnie i miesiace. Zmienisz zdanie. Yyyyyy ty masz 10 lat chyba bo zwrot,, dobrze wam tak,, to chyba tak do 3 klasy podstawówki dzieciaki się bawia.. No wiesz.. My tu z dziećmi nie gadamy.. Więc...

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

Bingo!
1234