Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

Re: komentarze powyborcze

Marcin popraw ten tytułowy  nagłówek bo przecież wybory te odbyły się 13 PAŹDZIERNIKA
Poprawione, dzięki za zwrócenie uwagi ;)

Re: Wybory do sejmu i senatu, 13 października 2019

"Niemieccy skrajni nacjonaliści świętują razem z politykami z Konfederacji wejście do Sejmu?

Przed chwilą w siedzibie Konferencji na scenę weszli goście, byli to członkowie niemieckiej ultranacjonalistycznej partii Alternative fur Deutschland (AfD).
Przemawiał znany z nienawiści do uchodźców Stefan Keuter, mówił do zgromadzonych: "Cieszę się jako przedstawiciel niemieckiej partii patriotycznej, że widzę tylu patriotów polskich. Łączy nas to, że razem chcemy zniszczyć struktury Unii Europejskiej". Skrajny nacjonalista z Niemiec podkreślił, że z "patriotami" z Konfederacji rozumie się bez słów."

Źródło <<--

Re: komentarze powyborcze

Poczekajmy do  oficjalne wyniki. Prezes nie jest szczesliwy. Liczyl na wiekszosc. Moze przyjdzie mu sie kumac z faszystami z Konfederacji,a tego nie chcial. Szalu nie ma. Teraz lizanie do prezydenta sie zacznie az do wyborow prezydenckich. Potem jak z platka zrobia co zechca. Schetyna polegnie jak nic w styczniu na wyborach PO. Lewica jak pozostanie jednoscia moze sie wzbic,i tu widze przelom i nowa perspektywe. Warunek? Musza byc jednoscia. W sumie ciekawiej sie zrobi,bo te dwa bloki sie juz wzajemnie zjadaly.
https://www.youtube.com/watch?v=PAb0fqEixM0

Re: komentarze powyborcze

da®®io
ja lekko sprzeciwiłem się Schetynie bo na liscie KO do Sejmu zagłosowałem na byłego niepartyjnego senatora z nr.20, a do Senatu poparłem SLD bo wkurzyły mnie te partyjne roszady Zdanowskiej

Re: komentarze powyborcze

MaryLou
Darowałam sobie KO.

Re: komentarze powyborcze

da®®io
wiesz, ja przyjąłem założenie, że to jest walka dwóch buldogów i ze to jeszcze nie czas na rozdrabnianie głosów - za to pakt senacki wpisywał się w moją koncepcję choc wcale nie wiem co z tego wyjdzie bo gdzie dwóch się bije to trzeci korzysta

Re: komentarze powyborcze

MaryLou
Zycia Ci nie starczy,zeby wyrazic wlasne przekonania i poglady. Moze masz wiecej czasu,nie wiem. Mi  juz znudzilo kierowac sie logika. Trzeba uruchomic czakre serca. Politycy beda buldozyc,a zwykly cczlowiek zostaje z niczym/// ! Jest pelnia w baranie. Jako bliznieta masz nastepujace przeslanie na te noc i dzien: "zatrzymaj sie. Masz juz wlasciwy poziom wlasnej wartosci i nie pedz juz. ":))Kolorowych snow:))

Re: komentarze powyborcze

da®®io
chciałbym jeszcze wzlecieć ponad poziomy ale chyba już dla mnie za późno:(  dobranoc, hej
1234