Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Który z tej listy ma to coś w spojrzeniu, oczach, który na Was działa??
Typ nr 1:
https://zapodaj.net/4ba36a69b6c9a.png.html
Typ nr 2:
https://zapodaj.net/a8f4955e121d8.png.html
Typ nr 3:
https://zapodaj.net/d70f0242c1703.png.html
Typ nr 4:
https://zapodaj.net/57638f8077818.png.html

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Anna.
Zaraz tam przeszywające i to jeszcze na zdjęciu, może jakby tak twarzą w twarz  ;-), 1 i 2 mają ładne oczy,
Któregoś masz na oku czy co ;-)?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Niee po prostu pytam i tyle;)
Lubie tak podyskutować zwłaszcza o męskich spojrzeniach, a czemu pytasz czy mam ktoregoś na oku?;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Anna.
Pytam ponieważ jakoś nie mogę zrozumieć co np moja odpowiedź może wnieść w Twoje rozważania  ;-). Co innego gdybyś miała iść na randkę z którymś z czwórki  ;-).

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Na randkę hehe , no to zbyt piękne by bylo prawdziwe...
Pytam po prostu , bo chce wiedzieć jaki gust mają inne dziewczyny ot tyle;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A skoro mówimy już o randce to którego byś mi poleciła i przy okazji sobie?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Ja mam taki problem, że przy kolejnych spojrzenia i paru zdaniach mógłby mi się spodobać mężczyzna, który wcześniej nie był brany pod uwagę  ;-))). Ale gdyby Tom Hardy miał już zajęty wieczór, to w zastępstwie mógłby przyjść pan nr1, dobrze mu z oczu patrzy i usta ma całkiem całkiem  ;-D.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A co sądzisz o 3 i 4? Któremu byś dala szanse?:)))
Oni też są ciekawi...
1234 ... 186