Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Anna.
Poleciła? Oszalałaś? Jak można kogoś polecać? To nie fryzjer ani ginekolog ;-),  Każdemu podoba się co innego, nie znam Twojego gustu, ale gdybyś wybrała 3, to by mi co nieco o tym guście mówiło  ;-D.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A co złego w 3?
Spoko tylko pytam;)Nie mówie, że akurat 3 bym wybrała, a 4?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Anna.
Mało wyraźna twarz u 4, na pierwszy rzut oka nie mój typ, ale już pisałam, że ostatecznie może to nie mieć znaczenia... :-).

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A mi się wydaje, że 4 ma coś takiego w oczach, nie potrafie tego wytlumaczyć, ale moim zdaniem ma to coś co przyciąga....;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Trójka mi się po prostu nie podoba, to taki typ plażowy, na jeden turnus i dla blondynki, no takie mam skojarzenie, nie twierdzę, że tak musi być, ale... :-).
Nadal nie wiem dlaczego wybrałaś ten zestaw i który podoba się Tobie.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
powyżej zasugerowałam który mi się podoba , ma coś tajemniczego w sobie...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Anna.
Tajemnice kryją się w całej twarzy, nie tylko w oczach  :-).
Miłego wieczoru.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Akurat w jego przypadku w grę wchodzą oczy...;)
12345 ... 186