Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
A co sadzisz o nim samym?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie mam zdania - to nie jest pewnie jego najlepsza fotka - taki niedogolony facio:) czy Ty Mariolka nie bujasz się w nim:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ja co też Ci przyszlo do glowy?:))
W zaroście mu do twarzy;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Czemu pomyślaleś, że sie w nim bujam?:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
on troche wyglada jak przyszly prezydent Warszawy Trzaskowski

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hheeh przystojniejszy jest od Trzaskowskiego:)))

[...]

to byl żart, ale zobacz ile czasu i uwagi własnie jemu poswięcasz - mnie podoba sie Salma Hayek i Holi Berry wiec moze Tobie ten Guzmanek:)
12345678 ... 186