Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ok nie masz o co:))
Wiem to troche glupie tak opowiadac sny, ale jak już zaczełam niech będzie
Sen wyglądał tak: Byłam w jakimś hotelu, zamawiałam pokoj i nagle zjawił się on, obejrzal się i spojrzal na mnie takim wzrokiem, że ciarki mi przeszly po plecach....
Nie wiem co, ale było coś takiego  w jego wzroku , tajemniczego i przyciagającego.......
Potem już nie miałam takiego snu, serio

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
mariolla napisał/a
Heh Jola co mialaś na myśli pisząc, ze jak spotkasz takiego, to dasz znać?:))

Faktycznie zabrzmiało😂, dam znać wieczorem.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

to znaczy, że my wszyscy normalni faceci nie elektryzyjemy Was wzrokiem - My niedługo będziemy się bali nawet na Was królewny spojrzeć

Hejka, to nie tak, doprecyzuję później, teraz idę na spacerek ...będę zaglądać w oczy!😉
Żartuję, do potem.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
i co już koniec - obudziłaś się? a przepraszam, za smiałość- spałaś wtedy nie sama? bo to tez może miec znaczenie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
sny powinno się tlumaczyć pod kątem " co spowodowalo taką projekcję mózgową " bo to w fazie REM pod wpływem czynnikow zewnętrznych, warunków w jakich się śpi oraz pod wplywem przeżyć pojawiają się w mózgu projekcje senne - a więc jest pytanie co spowodowało taki sen - jak widzisz ja w prorocze i magiczne przyczyny snów nie wierzę i nie bawi mnie tlumaczenie snow tak jak w sennikach

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Jolu, patrzenie komuś prosto w oczy to rodzaj pewnej gry- spójrz w moje brązowe oczy na dostępnej Ci fotce i powiedz co w nich widzisz - może Cię zaelektryzują:))) -to taki żart

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Tak i w tym momencie się przebudzilam. No tak ja też nie wierze w senniki:))
Ja rownież bede wieczorkiem to narka, ,do zobaczenia poźniej;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
czyzbyscie Panie gotowały późny popoludniowy obiadek?
do miłego:)
1 ... 567891011 ... 186