Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hej hej juz jestem;)) Co do Twojego pytania już odpowiadam, ja tak samo jak Jola postanowilam wybrać się na spacer by się  troszke dotlenić;))
A co Ty sądzisz o tym moim śnie?
Co do wczesniejszego pytania to spalam sama;))))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no hej, nie jestem specjalistą od snów, ale skoro przyśniła Ci się ta konkretna osoba to znaczy, że właśnie o nim myślałaś w ostatnim czasie, a co do wrażenia "dotyku wzrokiem " to czy w realu tez miewasz takie odczucia? bo skoro we śnie z tym masz do czynienia to może znaczyć że jesteś wrażliwa na takie odczucia - ja takich nie doświadczam, zeby ktoś mnie swidrował wzrokiem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
dlaczego się smiejesz? rozbawiłem Cię tym pytaniem - wolisz spać sama? czasem nie warto się wysypiać;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Heheh sama nie wiem ale coś musiało byc w tym wzroku, w ogole pierwszy raz spotykam sie z tym, że podobają mi się czyjeś oczy i w dodatku u faceta;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie śmieje sie tylko uśmiecham:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka, pisałas ze mną wcześniej? np. na dawnym Onecie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
nie raczej nie a czemu pytasz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

czyli gdybyś była lekarką okulistką to byś była zapatrzona w co trzecie męskie oczy:)
1 ... 6789101112 ... 186