Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe nie wiem, narazie tylko jego oczy przyciągnęly moją uwage.....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
mariolla napisał/a
nie raczej nie a czemu pytasz?
a tak sobie Ciebie wizualizuję skoro nie masz awatara - a może zarejestruj się tutaj - będziemy ja i Marcin tym ukontentowani:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Wole pisać normalnie, bo moze kiedyś zniknie ten portal i będzie szkoda
Wracając do tematu serio podoba Ci się Salma Hayek??

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

widze, ze to hehe chodzi za Tobą - w necie bardzo często spotykam się z tą formą ekspresji wypowiedzi - ja raczej tego nie używam

[...]

Salma to bardzo atrakcyjna i zgrabna kobitka-lubię długowłose brunetki - chyba tym nie podpadnę Banderasowi:) jak myślisz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No pewnie, że nie, zgadzam się Salma to piękna kobieta, ale Banderas już nie jest w moim typie;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Wiesz wstawie Ci inną fotke Guzmana taka gdzie lepiej go widać;
https://zapodaj.net/841f6df1bd2e6.png.html

1 ... 78910111213 ... 186