Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no własnie widzę- otrzymałas ode mnie obiektywną ocenę " stanu Twego serduszka " :)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
znajdź jego stronę internetowa i napisz do niego mailla, a potem jak w bajce szalejecie w Acapulco:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

ale na tym zdjęciu on jest o wiele młodszy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Dobrze zauwazyleś, że jest o wiele mlodszy, ale po nim nie widac uplywu czasu i to w nim jest najfajniejsze....
Rany jakie on ma oczy....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ale teraz nieźle napisaleś, ,,szalejecie w Acapulco'';))
Cos Ty tylko bym się wyglupiła, nie pisalam nigdy maila do znanej osoby;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
można sobie pomarzyć - Ciebie zabierze Guzman- mnie Salma:) albo inna piękność i życie może być cudne

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Jak już pisałam widzialam filmy tylko o Żandarmie;)
Mnie Guzman a Ciebie Salma, super by bylo;))A czemu Acapulco?:)
Ah gdybys wiedzial jak on caluje.....
Popiszemy jytro , bo musze juz lecieć spac, dobranoc;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Acapulco jest w Meksyku więc pasuje
1 ... 9101112131415 ... 186