Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
podoba mi się na tym zdjęciu - to mój typ kobiecy:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Rozumiem a śniła Ci się kiedykolwiek??;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
widzę, ze spodobał Ci się ten mój żarcik, ale pamiętaj, że nie jest pewne czy taka korespondencja do niego i kazdej innej gwiazdy bezposrednio dochodzi bo oni poslugują się agentami i " sekretarzami " sortującymi przysylane wiadomosci od fanów

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Oj tylko spytałam, czemu tak wyskoczyłeś z tym mailem;))) I tak bym nie napisała;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

oj Mariolka, podpuszczasz mnie - to nie jest miejsce na rozmowy otwartym tekstem - ja zwykle nie pamiętam swoich snów i aż tak nie myślę o niej żeby mi się przyśniła - ale kto wie? :)))

[...]

A Salma ma męża? Czy jest singielką?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oto fragment z Wiki " Aktorka była związana m.in. z Edwardem Nortonem i Joshem
Lucasem. Od maja 2006 roku pozostaje w związku z
Francois-Henri Pinault – prezesem firmy PPR i właścicielem
klubu piłkarskiego Stade Rennais, synem miliardera François
Pinaulta. 21 września 2007 roku przyszła na świat ich córka
– Valentina Paloma. W walentynki 2009 roku w paryskim
ratuszu wzięli skromny ślub cywilny. O ślubie wiedzieli jedynie
najbliżsi przyjaciele i rodzina [7] . 25 kwietnia 2009 w gmachu
opery La Fenice w Wenecji para ponownie się pobrała. Tym
razem ceremonia była oficjalna i wystawna, a wśród 150
gości znaleźli się m.in. Penélope Cruz , Ashley Judd, Antonio
Banderas , Charlize Theron i Edward Norton. Wesele było
utrzymane w konwencji karnawału, wszyscy goście mieli
czarne i złote maski weneckie[8] . Natomiast przyjęcie weselne
odbyło się w Palazzo Grassi " celebrytka -dla szaraczków nie do zdobycia - niestety
1 ... 11121314151617 ... 186