Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Moge Cie zapewnic, że nie robię Cie w balona, pisze zupelnie poważnie, serio.
Lubie ten temat, czemu chcesz konczyć?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Za chwile wracam,to dokończe rozmowe;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wiesz, mam złe doświadczenia z netu z otwieraniem się i ze szczerością - jestem typem żółwia siedzącego w swojej skorupie - i tak mnie nieźle rozkręciłaś:) w tych klimatach, aż sam się dziwię

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie przejmuj  sie, ja lubie dyskutować w necie, szczególnie na takie tematy;)
Zobacz co znalazłam na temat Guzmana:
https://swiatseriali.interia.pl/news/news-za-glosem-serca-luis-roberto-guzman-walczy-z-plotkami,nId,1868103

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przeczytałem- w sumie normalny facet ze swoimi problemami życiowymi - nawet z niego mniejszy celebryta niz zakładałem - i być może w Twoim zasięgu skoro tak wpadł Ci w oko - wszystko zależy od szczęścia i utrafienia w chwilę

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ps. już wiem, że nie jesteś nastolatką i dobrze -wiekowo pewnie móglbym być Twoim starszym bratem, ale ciekaw jestem o ile lat

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Co to znaczy w moim zasięgu?
Przecież to zagraniczniak i w dodatku z innej ,,bajki''':))
Ale fakt cos musialo mnie w nim zaintrygować.....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no ok, zażartowałem:) chciałem Ci sprawić komplement - a ja teraz się wczytałem, że on jest z Portoryko a nie z Meksyku to Salma jest Meksykanką z domieszką innych etnicznych korzeni
1 ... 14151617181920 ... 186