Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla napisał/a
Który z tej listy ma to coś w spojrzeniu, oczach, który na Was działa??
Typ nr 1:
https://zapodaj.net/4ba36a69b6c9a.png.html
Typ nr 2:
https://zapodaj.net/a8f4955e121d8.png.html
Typ nr 3:
https://zapodaj.net/d70f0242c1703.png.html
Typ nr 4:
https://zapodaj.net/57638f8077818.png.html

A z Twojej listy:
- 2 i 3 odpada zupełnie, potem ewentualnie w skali od 1 do 100,
- 1. (25 pkt.), 4. (27 pkt.)

:)

Oczywiście to tylko mój odbiór.

Wyraz oczu musi być naturalny (np. dzikość w oczach czy coś innego:))), tylko taki zwraca moją uwagę. Pseudo_haryzma (spojrzenie wyuczone), to "magnetyzm" nietrwały, a niekiedy wręcz groteskowy! :):DD

Lubię spojrzenie mojego Mańka (z domu Armani, kot rasy "dachowiec":)))
Gdy tak czasem patrzy (przeszywa wzrokiem;) moja siostra ma przed nim respekt, czasem nawet się go boi, a to tylko słodziak kiciuś! :)

Z pewnością tak spokojnie nie reagowałabym na przyglądającego się wilka! ;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Mariolka, taki filmik znalazłem na tubce
https://youtu.be/5qhHsLx6BLA

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
hejj Jolu, fajne fotki wstawilaś;))
A co sądzisz o Guzmanie i tej mojej fascynacji jego osobą?

Darrio fajny filmik, widzialam go już raz w necie;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Jola
mariolla napisał/a
hejj Jolu, fajne fotki wstawilaś;))
A co sądzisz o Guzmanie i tej mojej fascynacji jego osobą?

Skoro to aż fascynacja, to nie wiem co myśleć! :)
Ale pamiętam swoje pierwsze platoniczne zauroczenie, to był Tristan :)))
Czytając książkę wyobraźnią wykreowałam cud młodzieńca o niewymownie ujmującej osobowości.
Czar prysł po obejrzeniu filmu, nie zapomnę rozczarowania.
Także jedynym, na którym się nie "zawiodłam" jest ...Janek Gajos ;))😀
Jako Janka Kosa, to go za bardzo nie pamiętam, ale przeglądając teraz zdjęcia muszę stwierdzić, że z upływem czasu mu do twarzy! :))), tak jak miał to coś nie tylko w oku,:)) i teraz ma.

ps.
Chciałabym obejrzeć "Kler", jako biskup zapewne równie haryzmatyczny :)), dobry aktor i człowiek.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Hehe wyobrażam sobie, że i teraz masz słabość do Gajosa:)To prawda jest wybitnym i świetnym aktorem:)
A co do Guzmana to sama nie wiem co to jest czy to fascynacja czy cos innego, napewno czytalaś tu moje wpisy o nim, co o tym sądzisz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Darrio pewnie szukaleś jakiegoś filmiku z nim w roli glównej i trafileś na wywiad:)

[...]

Wątek dość spory, czytałam fragmencik, ale zerknę. ..z ciekawości :))), jakiś wniosek pewnie się nasunie, dam znać! :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spoko Jolu;)))
1 ... 17181920212223 ... 186