Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Nie czytaleś mojego wczesniejszego postu?;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Chodzi o to, że podobala mi się jego rola w telenoweli ale widziałam go też w paru innych i tam rownież mi się podobał;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
mariolla napisał/a
Ano tak bo tutaj jest mlodszy i ma krótsze włosy;)
Wracając jeszcze do wczesniejszego tematu. To nie jest tak, że ja wsiąknęlam w ten telenowelowy świat. Owszem bardzo lubilam jego postac w tym serialu, ale z czasem zaczelam się interesowac jego osobą. Widziałam go w kilku innych serialach, telenowelach i tam również mi się bardzo podobał. Jest świetnym aktorem;)
oj czytałem - nawet teraz Ciebie cytuję:) już tak ppdobnie napisałaś wczesniej - przecież po to są seriale, żeby wciągały widza - ja raczej unikam seriali w ktorych jest intryga i " fabuła " wolę takie odcinki pełne zamknięte w całości

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Wiesz mnie co innego w nim ,,kreci'' że tak powiem. Te jego gesty, ruchy, spojrzenia no to coś w nim, nie wiem jak to nazwać, ale jest strasznie pociągający...;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
To jak patrzy, jak usmiecha, nawet jak się złości;)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
czyli już wiesz, że się w nim bujasz:) -bo od tego zaczęliśmy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No tak wiem, bo nawet jego zachowanie mnie w nim pociąga, nie tylko wygląd, czytalam też gdzieś że jest wrazliwym facetem, wiec to kolejna zaleta;))
Ale dziwi mnie fakt ze jest singlem....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

a sorki za bezpośredniość - a czy Twój partner nie jest o niego zazdrosny? ps. ja też jestem nieusidlony:)
1 ... 20212223242526 ... 186