Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Darrio wpadnij to pogadamy, mialam cos wyjaśnic, pamietasz?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolka a czemu funkcjonujesz na dwóch kontach? na jednym jesteś Animator z 111 postów, a na innym tylko 12 jako sympatyk

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja dzisiaj jestem rozbity bo mi wyrywali zęba

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Serio? Nie mam pojęcia naprawde uwierz mi

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ale chyba mozemy pogadać;) Nie dokonczyłam z Tobą rozmowy;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
oj, mam wrażenie, że tej rozmowy długo nie wyczerpiemy bo dotyczy Twej głębokiej fascynacji - ale opowiadaj:) a może o muzyce, ale ja to raczej o tej z lat 70-tych

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Spoko, a czemu wstawileś ten filmik z wywiadem z nim?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
najpierw znalazłem filmiki z jakims Guzmanem co śpiewał jakieś piesni ale jakoś mi nie pasowało czy to on, więc musiałem to potwierdzić i tak trafiłem na ten wywiad, w którym ukazano migawki z jego ról filmowych więc wrzuciłem to tutaj - ucieszyło Cię to?
1 ... 18192021222324 ... 186