Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
No pewnie, że ucieszylo, a wiesz to prawda bo on rzeczywiście śpiewa i to bardzo ladnie, ma bardzo ładny glos...;) a czemu Ci nie pasowało, że on śpiewa?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

z mojego punktu widzenia, to " szkoda " że nie masz tak z 15 lat więcej albo ja z 10 mniej bo nawet fajnie mi się z Tobą rozmawia:) powaga

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Milo mi to slyszeć, dziękuję a wracając do mkojego pytania powyzej to czemu myslaleś ze śpiewanie do niego nie pasuje?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie mnie nie przeszkadza to, ale to nie moja muzyka a na tym filmiku trochę jest inny - tak mi się wydawało
https://youtu.be/lk5cMTLFxOk

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Ano tak bo tutaj jest mlodszy i ma krótsze włosy;)
Wracając jeszcze do wczesniejszego tematu. To nie jest tak, że ja wsiąknęlam w ten telenowelowy świat. Owszem bardzo lubilam jego postac w tym serialu, ale z czasem zaczelam się interesowac jego osobą. Widziałam go w kilku innych serialach, telenowelach i tam również mi się bardzo podobał. Jest świetnym aktorem;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a zobacz ten też Luis Guzman i też z Portoryko - może to jakaś rodzina? ale nic o tym nie piszą więc pewnie nie

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Luis_Guzmán

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

mariolla
Niee to tylko zbieżnosc nazwisk i  imion, choc też z tego samego kraju;))Heh ale nie taki przystojny;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ten to jest starszy ode mnie, ale filmografię ma całkiem bogatą
1 ... 19202122232425 ... 186