Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Darrio i co możesz już odpowiedzieć?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja tak naprawde nie kumam hiszpanskiego:( ze slownikiem w reku jestem w stanie wylapac kilka kluczowych slow - dlatego nie odwaze sie na oceny tego pod kątem gramatycznym ani merytorycznym - ps. ciekawa ta galeria z jego fotkami

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Prawda:)) Fajny miałam pomysł z tymi jego zdjęciami;))))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej Darrio😊Co u Ciebie? Widzę, że wróciłeś po długiej przerwie 😁😊

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
hej, pojawiam sie jak mam net-zagladam czasem bo mam tutaj swoje tematy, więc je rozwijam
1 ... 183184185186