Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Królewska Lwica;)
Cos mi sie zdaje ze temat wypalił sie do cna Mariolka:)))
A Ty nadal tkwisz w marazmie czy wykonalas ruch do przodu?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie do końca, bo głównie to pisałam tutaj z Darrio;)) Masz na myśli czy napisałam do niego, cały czas próbuję:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Królewska Lwica;)
:)))Rozumiem,forum musi sie krecić:)))))
No wiec sie kreci:))próbuj dalej az do..wieczności:))))
Mam pomysl. Po co sie trudzic. Spotkacie sie po prostu w niebie.
Ups, moze lepiej w piekle,tam ciekawsze typy mozna spotkac:))))
Zatem grzesz ile wlezie aby sie tam znalezc:_)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oj Królewska Lwico czy czasem nie przesadziłaś. Czemu aż tak mi źle życzysz😀 Dla mnie nie ma ciekawszych typów uwierz mi😊😀

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
hej Magda:)  przypominam Ci  że, wg. Wikipedii 09.04. czyli we wtorek Luis miał urodziny - może to była dobra okazja do wysłania jemu życzeń

Hej Darrio;))) Witaj po długiej nieobecności;)) Napisałam do niego:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to w końcu zdecydowałaś się, a masz pewność, że to przeczytał? i czy liczysz na jego odpowiedź? z której drogi kontaktu skorzystałaś?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Sądzę, że na pewno przeczytał i fajnie by było gdybym dostała odpowiedź.  Podpowiem Ci, że były to życzenia(potem zamieszczę tutaj screen). Pomógł mi w tym twitter:)))

PS:  Żeby otrzymać odpowiedź na twitterze trzeba  dużo pisać.
1 ... 181182183184185186