Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mary Lou
Mariolka napisz mu ze go kochasz po polsku.  Powinien zrozumieć z kim ma do czynienia. Okazję masz na Walentego. Myślę że jak jutro tego nie dokonasz to spoko można zamknąć wątek. A właściwie to jeszcze pociągnij Darka za.. Ups.. Język.. Może coś podpowie:)) powodzenia Mariola!

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej dzięki Wam że tak mnie gorąco do tego namawiacie, ale to nie jest takie proste, bo jednak żeby napisac to ten ktoś musi być dostępny na czacie;p

A propo jak Wam mijają walentynki, Tobie Darrio?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

Luis pokazuje Ci różki:) - znałaś to zdjęcie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
Hej dzięki Wam że tak mnie gorąco do tego namawiacie, ale to nie jest takie proste, bo jednak żeby napisac to ten ktoś musi być dostępny na czacie;p

A propo jak Wam mijają walentynki, Tobie Darrio?:)
Po co ci czatowanie,  jak nie piszesz w zadnym innym jezyku a google "tu-mach" zrobi z tego co chce to po co ci to? Znajdz sobie idola polaka, bedzie latwiej;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak Darrio widzialam to zdjecie już wczesniej;))) A propo zdjęć znalazlam w necie zdjęcie z czasow jego wczesnej mlodości:

Musze przyznać że w pierwszej chwili ledwo go poznalam:)) Ale szybko upewniłam się że to on  gdyż dostrzegłam ten charakterystyczny błysk w oku:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
coś mało podobny - mam wątpliwości czy to jest on
 Luis ma bardziej wydłużoną twarz

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
To jest na 100% on znalazlam to zdjęcie na jego profilu na instagramie;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Czy mi się wydaje, czy ktoś zainteresował się tym tematem? Dość sporo wyświetleń ostatnio;))
1 ... 180181182183184185186