Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dziękuję  Kapitano za dobrą rade;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wie ktoś może co dzieje się z Darrio?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla napisał/a
Wie ktoś może co dzieje się z Darrio?
Cześć Mariolla.  No właśnie martwi mnie  nieobecność Dario, ponieważ 6 stycznia do niego napisałem i do dzisiaj żadnego odzewu — to do niego dość niepodobne. Mam nadzieję, że wszystko u niego ok, i to tylko jakieś problemy z dostępem do internetu...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dzięki za informacje Szuwar;) Masz racje być może to tylko problemy z internetem:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej Sputniku jeśli zainteresuje Cię moj temat wpadaj. Zawsze chętnie podyskutuje bo ostatnio wieje tu nudą; ))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
O hej Darrio co się z Tobą działo przez tyle czasu?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Kpt.Wojtek
I co? Napisalas wreszcie do niego, czy chcesz tylko pogadac z kims na ten temat??

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Kapitanie mam zamiar napisać i .... popisać jeśli chcesz już tak koniecznie wiedziec;)) Widzę ze śledzisz ten wątek z zapartym tchem;) A mam takie małe pytanko do Ciebie - napisał byś do obiektu swoich westchnień?;)
1 ... 177178179180181182183 ... 186