Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Dziękuję szuw nie wiem co powiedzieć ale przyznaję ze bez pomocy innych osób nie byłby taki dlugi;))
Tak masz rację  trafiłam tu na multi z wyszukiwarki  Google;)
A co sądzisz o samym wątku?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiesz, ja nawet nie sądziłam,  że ten mój wątek się tak rozwinie, nie zakładalam tego;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dziewczyno  z perłami we wlosach jeśli będziesz miała dla mnie jakąś ciekawą wróżbe napisz , chętnie przeczytam;) Ostatnia mi się bardzo podobala:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mogę zadać Ci male pytanie - czy Ty jesteś wróżką?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Dziewczyna z Perłami jest dobrą wróżką i przedstawicielką jasnej strony mocy. Wiem to :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
A co sądzisz o samym wątku?
Uważam, że wątek jest ok. Chociaż nie interesuję się jego tematyką, to myślę, że jesteś jedną z nielicznych osób (kimkolwiek jesteś), które wykorzystują forum do tego, do czego zostało pierwotnie stworzone — czyli do normalnej, kulturalnej rozmowy. Bo mam nadzieję, że nie jesteś komercyjną przedstawicielką jakiejś agencji zajmującej się pozytywnym PR tych aktorów itp. ;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
szuw napisał/a
 Bo mam nadzieję, że nie jesteś komercyjną przedstawicielką jakiejś agencji zajmującej się pozytywnym PR tych aktorów itp. ;)
Mogę Cię zapewnic że nie jestem żadną przedstawicielką tych aktorow;)) A jedynie fanką;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

wróżka Indygo
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla, stoisz przed oknem, za którym jest kolorowy świat, który Cię pociąga. Możesz o tym gadać w nieskończoność, żeby wątek był najdłuższy.
1 ... 175176177178179180181 ... 186