Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
 Myślę, że coś w tym jest... Ten film Cię na coś otworzył. Myślę, że nie napiszesz do Luisa, ale jest to zwiastun zmiany.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Skąd wiesz że do niego nie napisze?:) Jaką zmianę masz na myśli?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Jak moja znajoma czytała romanse to spotykała przystojnych mężczyzn. Często pytali ją o drogę, albo chcieli podwieźć. Wszyscy przystojni jak z romansów.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
O jakiej zmianie pisałaś? ;) Właśnie ze chce do niego napisać może coś mi podpowiesz - coś co zaitrygowaloby każdego mężczyznę i kto wie może jego tez; ))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Ty chcesz do niego napisać nie ja. bo jak co jeśli zakocha się w moich literkach?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Owszem wiem o tym ale  mogłabyś rzucić jakąś podpowiedź coś co by może rozpalilo jego wyobraźnię...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Może po tej naszej rozmowie przyśni mi się...?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Luis Roberto to opowieść o jesiennej melancholii.
1 ... 172173174175176177178 ... 186