Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Po to są filmy, żeby w nas coś poruszać i żeby nam się podobało. Aktorzy z tego żyją.
Ale...serial latynoamerykański może Cię na tyle rozruszać, by wrzucić do swojej bajki.
Ja dogadałbym się z tym trzecim z listy.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Chcesz powiedzieć że ten trzeci Ci się podoba? A co konkretnie?:) A i napisz czemu Luis wydaje Ci się nijaki, nie pogniewam się - ile kobiet tyle gustów;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Może dlatego Luis mi się nie podoba, bo nigdy go nie widziałam w filmie. Sympatyczny, ale nie charakterystyczny.
A nie chciałabyś któregoś "aktora" z forum. miałbym większą intuicję.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie dzięki:)) Oj żaluj, że go nie widzialaś do tej pory w żadnym filmie, bo to świetny aktor i wg mnie bardzo przystojny, chyba straciłam głowę, bo gdy patrze na niego to można powiedzieć że czuję chemię;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Jesteś prawdziwą fanką. On gra dla Ciebie.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe dzięki ale naprawdę moglabym utonąć w jego spojrzeniu, oczach...;) i ten uśmiech przeuroczy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Kurcze...widzę, że nic nie wymyślisz przez to maślane zauroczenie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiec musisz mi chyba pomóc;)) Co sądzisz o tym moim ,,uczuciu'' do niego?
1 ... 171172173174175176177 ... 186