Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spokojnie kapitano, nie martw się o Darka;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Luis potrafi oddzielić życie zawodowe od prywatnego. Wiesz może nie spotkał on jeszcze kobiety, która spełnialaby jego oczekiwania albo ma zbyt wysokie wymagania co do partnerki:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Najlepszego  Darku, niech spełnia Ci się  wszystkie Twoje marzenia; ))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla, pojawiło mi się pytanie, które może być dalszą częścią twoich poszukiwań Louisa.
Jaka byłabyś i co by się w twoim życiu zmieniło, gdybyś rzeczywiście spotkała Louisa? Czy potrafiłabyś dopasować się do jego życia? Nie chodzi o miłość czy zachwyt nim, ale twoje umiejętności istnienia w życiu gwiazdy, która jest w świetle reflektorów. No wiesz... te rozmowy z dziennikarzami świata, twój wygląd, który jest komentowany przez media, twoje zachowanie w hotelach najwyższej klasy. Sądzę, że nie chodzi o Louisa, ale czy ty potrafiłabyś żyć w takim świecie.
Jeśli potrafiłabyś i czułabyś się jak w swojej rzece życia to nie ma takiej gwiazdy, której nie mogłabyś zdobyć.
Myślę, że to jest granica marzenia.
Wesołych Świat i... spełnienia marzeń.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Milo że napisałaś dziewczyno z perłami we włosach;)) Oj zadałaś mi  ciekawe pytanie. Nie łatwo jest odnaleźć się w świecie celebrytów, znanych ludzi z którymi nigdy nie miało się do czynienia. Czy ja bym potrafiła, trudno powiedzieć nie mówiąc już o hotelach najwyższej klasy, bo o tym to nawet nie śniłam;)) Ale z czasem może, kto wie;)
A co mialaś na myśli pisząc:
Jeśli potrafiłabyś i czułabyś się jak w swojej rzece życia to nie ma takiej gwiazdy, której nie mogłabyś zdobyć.

PS; Ja również życzę Ci Wesołych Świąt i spełnienia najskrytszych marzeń;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Mariollo, obejrzyj go z kobietami, z którymi się pokazuje publicznie. Poza rolami filmowymi. Jak one wyglądają?Jak się zachowują?  W jakich on jest relacjach z nimi i one z nim ? Facet spotyka się naprawdę z tą samą kobietą czyli ze swoim wzorcem kobiecości. Jeśli ty jesteś z tej bajki, z tego wzorca i czujesz się w tym jak ryba w wodzie to płyń. W języku hiszpańskim i angielskim. Możesz wziąć udział w castingu na jakąś rólkę w filmie z Guzmanem.  Podobne zainteresowania i cele to najlepsza swatka.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hmm dziękuję za dobrą rade dziewczyno z perlami we włosach może i masz rację;)) Tylko że wiesz on za często się z nimi raczej nie pokazuje więc ciężko to tak po prostu stwierdzić;) A jakbyś zrobiła na moim miejscu - czy napisalabyś do niego?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

dziewczyna z perłami we włosach
Jasne! Napisałabym prawdę czyli sen, który miałaś o całowaniu. Może napisałabym, że jest tak sugestywny w swojej grze aktorskiej, że potrafi poruszyć do granic nieświadomości? Może napisałabym coś... tu - co cię w nim porusza, zachwyca - i w sposób niebanalny podeszłabym męskie ego.  Zobaczyłabym co mi odpisze, bo prawdziwe gwiazdy odpisują.
1 ... 168169170171172173174 ... 186