Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a może zapytaj się ktorą ze swoich rol lubi najbardziej i wtedy bedziesz miała dobrą okazję do pochwalenia jego aktorstwa

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
O dobry  pomysł :)) Ostatnio  czytam z nim wywiady i jestem pod dużym wrażeniem  jego osobowości :) To naprawdę  ciekawy facet...
Niedługo  napisze cos więcej :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
napisz mu że na tych mydlanych operach się nie znam, ale ten serial " Pantera " mógłbym oglądnąć:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe jeśli tylko by mi odpowiedział to oczywiście, że bym zapytała;) A co myślisz o tym co pisalam wcześniej - chodzi mi o to pytanie o jego rodzinne strony?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
to nie do konca moze byc dobry pomysl, bo nie wiadomo czy on np. nie uciekł od swojej portorykanskiej rzeczywistosci do Meksyku - dla turystow Karaiby to raj, ale dla miejscowych bez nadziei na lepsze jutro to już niekoniecznie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ja czytalam z nim wywiad i on tam mówił, że wyjechał stamtąd w poszukiwaniu lepszej pracy. Jeszcze taką ciekawostkę znalazłam, że wcale nie marzył o karierze aktora tylko piosenkarza, ale niestety już zerwał z muzyką, a szkoda bo całkiem ładnie śpiewa;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Sporo się o nim dowiedziałam min to ze kiedy miał 10 lat stracił ojca:(

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
Hehe jeśli tylko by mi odpowiedział to oczywiście, że bym zapytała;) A co myślisz o tym co pisalam wcześniej - chodzi mi o to pytanie o jego rodzinne strony?
Ty wez wreszcie Mariolka i w koncu do niego napisz bo zglebisz nam Darka. Swieta ida, a Darek ma pewnie inne sprawy i "przesylowe ograniczenia".