Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
to zależy od tego jaką jesteś dziewczyną - bo jesli nie jesteś " szalona " to na takie jego adorowanue się nie zdecydujesz, ale ja nie mam prawa odbierać Ci marzeń bo one także dają impuls do działania

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak chociaż są raczej nie do spelnienia. Czytalam wczoraj z nim wywiad i znalazłam w nim takie coś. Uprzedzam że to tlumaczenie z google:
Z wielkim sukcesem serialu "Infames", w którym Luis Roberto Guzmán ożywia bezlitosnego "Porfirio", aktor, który wkrótce zostanie znacjonalizowany jako Meksykanin, niczego nie potrzebuje, czuje wielką pełnię, która rzadko może być dotrzeć A z powodu gorączkowego tempa pracy, na chwilę nie myśli o partnerce, więc woli cieszyć się kawalerstwem.

"Myślę o miłości, ale w tej chwili nie myślę o parach, ponieważ jestem w trakcie pracy i to jest dla mnie pocieszające, i uwielbiam zasypiać śmiejąc się z tego, co zdarzyło się tego dnia w pracy. Naprawdę nie potrzebuję pary, wolę pójść ze wszystkimi moimi przyjaciółmi i przyjaciółmi, żeby wypić coś w soboty i kto wie, czy coś się tam dzieje "- powiedział Luis Roberto Guzman w wywiadzie dla Who.com.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Magda, znajdź sobie w Toruniu obiekt swoich westchnień - na starówce toruńskiej też przeżyjesz romantyczną miłość

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heh no łatwo mowic;) A czytałeś ten fragment  tego wywiadu? Jak byś to skomentowal?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
facet jest typowym " starym kawalerem " jak ja - żyjącym w swoim małym świecie - tyle że on jest celebryckim singlem czerpiącym z życia, a ja niestety zwykłym szaraczkiem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak typowy stary kawaler ale myśli czasem o milosci;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Oj Darek teraz to ja Cię nie rozumiem - najpierw nakreciles mnie żebym do niego napisała a teraz radzisz mi bym poszukala sobie mena w Toruniu...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
ja też czasem o niej myślę i co z tego? na wszystko w życiu jest swój czas i nic nie da się sprokurować na siłę
1 ... 164165166167168169170 ... 186