Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No może i racja, ja zawsze się obudze w najlepszych momentach;))
Ciekawe czy Luis pokusiłby się o romans z fanką;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
zależy do czego byłoby to jemu przydatne, ale myśle, że celebryci obracają się wśród znanych osób dla rozgłosu który pewnie zalecają im ich menagerowie zgodnie z zasadą " nieważne co się o kim mówi, ale ważne że się mówi " a oni dzięki temu są na " tapecie "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak ale ja sądzę że każdy facet byłby wniebowziety gdyby jakaś fanka dazyla go szczególnym uczuciem:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie sądziłam ze aż tak  się  w nim  zabujam. Gdybym była tam na miejscu zrobiłabym wszystko  żeby zdobyć  jego względy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

MaryLou
WSZYSTKO?????

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No  może  źle  się  wyrazilam,  ale na pewno wiele;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
A co Ty Darrio sądzisz o moich powyższych wpisach?;) Zwłaszcza o tym ostatnim zdaniu - chodzi mi o to zabieganie o jego względy; )

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Hej Darek czy  Ty tu jestes? Coś ostatnio mało wchodzisz czemu?
1 ... 162163164165166167168 ... 186