Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Chyba nie wchodziłes dziś na mój wątek,  a szkoda. Mam pytanie czy filmiki na dailymotion działają na Twoim smartfonie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przeczytałem Twoje wpisy, a to dailly motion u mnie się nie otwiera bo juz kiedys to sprawdzaliśmy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Aha no tak faktycznie coś tam kiedyś wspominałeś.
A wiesz wczoraj w nocy miałam wreszcie konkretny sen z Luisem:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
musisz stwarzać sobie podobne warunki snu jak wtedy i życzę Ci tej nocy kontynuacji:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No niestety nie było tym razem kontynuacji.
Wieczorem opiszę ten mój sen:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A więc mój sen wyglądal tak:
Rozmawialiśmy z Luisem i w pewnym momencie on spojrzal mi głęboko w oczy, a następnie zblizył się do mnie i pocałował. Także pocalunek wyszedl z jego inicjatywy) Ale był bardzo realistyczny;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

oj chyba mnie nie wkręcasz? czyżby w końcu to ciągłe nasze wspominanie o nim wywołało u Ciebie senne marzenia-i co? obudziłaś się? czy sniłaś dalej?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Niestety obudzilam się, ale mówie Ci ten caly sen tak realistycznie wyglądal, bardzo wyraźnie go w nim widzialam, nawet pamiętam jak był ubrany;)) Był taki przystojny;) W końcu coś innego niż tylko spojrzenia;)
1 ... 160161162163164165166 ... 186