Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nawet na tej fotce jest przystojny; )
A propo rysów twarzy - może on dlatego mi się podoba bo ja mam bardzo delikatne rysy i to pewnie działa na zasadzie kontrastu:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
a na tym zdjeciu to jest on?, bo jakoś wygląda mi inaczej
w koszulce FC Barcelona, może to z czasow gdy był w Hiszpanii

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak to on:) A wiesz że całkiem możliwe; ) A przeczytaj co napisalam wyżej przed Tobą

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
odetniemy tę laskę od niego czy niech się trzymają razem?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Może byc;)) Wiesz czytałam kiedyś o tym ze on znalazł się w czołówce 20 najseksowniejszych kawalerów Ameryki Łacińskiej:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale na mój gust to mógłby się trochę bardziej golić, bo nie zawsze zarost jest estetyczny

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
A może tak lubi - mi wydaje się bardziej przystojniejszy;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
może liczy na kontrakt reklamowy od producenta maszynek do golenia:))) a tu nikt się z taką ofertą nie kwapi
1 ... 157158159160161162163 ... 186