Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe wyluzowaną kreację;)))
da®®io napisał/a
zastanawia mnie to określenie " fizyczność " może mu chodziło o ... to :))) bo wiesz jak dużą wagę my przykładamy do tego zagadnienia
Mi się wydaje że jemu chodziło o fizyczność jako całość - w sensie atrakcyjność fizyczną;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

strój Adama:))) tylko wg. mnie ten listek powinien być odwrotnie

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heheh wiem jak wygląda strój Adama ;p
Zresztą w tej telenoweli , którą ja oglądalam on nawet mial taką właśnie scenę i nie mowie o ''tej w rzece'';))
A co do tego powyżej co pisałam - to myśle, że taką własnie fizyczność miał na myśli:) Czyli że musialby się kobiecie podobać w całości;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Odpisz jeśli przeczytasz;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
tak naprawde to nie wiem co miał na mysli bo tak to zabrzmiało jakby miał jakieś kompleksy na punkcie swojej aparycji, a ja uważam, ze jako celebryta, telenowelowy ulubieniec kobiet nie powinien przejmować się swoją powierzchownoscią - bo rysy twarzy ma dosć charakterystyczne męskie ostre co dla wielu kobiet to zaleta

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak to prawda, dla wielu kobiet to duża zaleta;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
z tego kadru wynika, że meksykańskie telenowele lecą także w rosyjskiej tv

to jest chyba? z serialu " Arbolada "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak to z tego serialu, choc ja go nie oglądalam, ale widzialam troche w necie;))
1 ... 156157158159160161162 ... 186