Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
to raczej ona swoim wyrazem twarzy mówi " będę Twoja - bierz mnie " :)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe no może troszkę się zagalopowalam z tym wyglodnialym spojrzeniem:)) Tak ona jest nim zdecydowanie oczarowana.
Ciekawe w jakich kobietach on gustuje;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
facet przede wszystkim gustuje w kobietach miłych i takich które widzą w nim wartosciowego mężczyznę - wygląd czyli tzw. typ to mit bo my faceci lubimy róznorodność jak w tej piosence " brunetki, blondynki ja wszystkie was dziewczynki - całowac chcę "

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
No tak ale każdy facet ma tam jakieś swoje typy;) Może czeka na taką co  nie patrzy na wygląd  zewnętrzny, ale kiedyś czytałam ze on w jednym z wywiadów stwierdził że pasowała by mu taka która w pełni akceptowalaby jego fizyczność - coś w tym stylu.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
chciałabyś zobaczyć go w " stroju Adama " :)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No aż tak to chyba niee;))
da®®io napisał/a
Może czeka na taką co  nie patrzy na wygląd  zewnętrzny, ale kiedyś czytałam ze on w jednym z wywiadów stwierdził że pasowała by mu taka która w pełni akceptowalaby jego fizyczność - coś w tym stylu
A co Ty o tym myślisz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

zastanawia mnie to określenie " fizyczność " może mu chodziło o ... to :))) bo wiesz jak dużą wagę my przykładamy do tego zagadnienia

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

ale w tej rzeczce mogli wspólnie  przywdziać taką " wyluzowaną kreację " :)))  - on w zegarku, ona w bransoletce
1 ... 155156157158159160161 ... 186