Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ona w tej wodzie jest taka rozkochana i taka szczęśliwa
chcesz linka do tej strony skąd pochodzą te filmowe screeny

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
Hehe super;)) Nie sądziłam, że tak się rozkręce serio;))
A wiesz jeszcze mi się przypomnialo że on zasiadal w jury na jakimś konkursie modelek;)  To musial sie napatrzeć na te pieknosci;)) Kto wie może jakaś mu wpadla w oko;)
jest celebrytą w meksykańskim swiecie aktorskim więc pewnie już się napatrzył na różne młode piękności - a co z nimi robił to jego słodka męska tajemnica

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No w sumie racja, hehe młode pieknosci;)) No i jak to zabrzmialo - slodka męska tajemnica ;))
Poproszę o ten link

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
http://www.telenowele.fora.pl/aktorzy,76/luis-roberto-guzman,7246-150.html
te zdjęcia z tej ich " wycieczki " działają na wyobraźnię:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Chciałbyś być na jego miejscu?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja raczej nie żyję życiem innych i staram się uczestniczyć we własnych epizodach:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale w tym strumieniu woda na pewno jest zimna, a to źle wpływa na ... :)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heh domyślam się na co;)))
Ale napewno byś chciał być na jego miejscu przyznaj :)
1 ... 152153154155156157158 ... 186