Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla

O dzięki Darrio ze się za mną wstawiasz;)
Drogi Kapitanie - nie martw się,  zdążę napisać jeszcze do tego "swojego" aktora, a Darrio co prawda nie jest  moim "idolem" ale za to świetnie mi się  z nim dyskutuje:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Kpt.Wojtek
Szczescia Wam zycze - duuuzo!

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Heh nie musisz bo ja i Darrio nie jesteśmy parą;)) Jeśli umiesz czytać to nie powinieneś mieć z tym problemu;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
hehe Darrio co też sklonilo kapitana by napisać;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mariolla napisał/a
hehe Darrio co też sklonilo kapitana by napisać;))
Co Ty sądzisz o tym co mi wczoraj napisal kapitan Wojtek?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
kpt. jest szydercą lubiącym wbijać szpile, i być może chce zwrócić na siebie Twoją uwagę - dla nas jesteś  dość tajemniczą osobą i nadal zastanawiam się czy nie spotkaliśmy się na innym forum

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Moge Cie zapewnić, że tylko na tym forum pisze mówię serio. Jestem szczera i nikogo nie udaję.
Co do Twojego wczorajszego pytania odnosnie tego czy pokazywalam mojej koleżance ten wątek, to tak- widziala go;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
 ale tak szczerze, jesteś Mariolką? czy Magdą? bo tak jakoś rozdwoiłaś się w moich oczach
1 ... 149150151152153154155 ... 186