Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
I rozumiem ze wtedy dopiero  się zorientowales :)
 Ale na początku jak założyłam temat to nie napisałam tego wprost :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Zgadzasz się z tym co napisalam wyżej?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
juz w rozmowie z Anna dałaś wskazówkę kto Cię interesuje i dlatego ja wkleiłem linka z Guzmanem z Wiki i wtedy już otworzyłaś się:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak pamiętam, ale otwieralam się powoli;)) Z czasem mnie rozgryzłeś;)) Ale na początku zaprzeczyłam

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolla napisał/a
No tak pamiętam, ale otwieralam się powoli;)) Z czasem mnie rozgryzłeś;)) Ale na początku zaprzeczyłam
starałem się być interesującym rozmówcą, i Tobie spodobało się to moje " rozgryzanie " :)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak to prawda:))  Jeszcze napisaleś że to jego nie najlepsze zdjecie, bo jest taki nieogolony;))

[...]

A moim zdaniem dobrze wygląda;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
przecież mnie on nie musi się podobać-jest takie powiedzenie ' miłość jest ślepa ' albo patrz sercem a nie oczyma
1 ... 146147148149150151152 ... 186