Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
No tak masz rację ;)) A wiesz co moim zdaniem najlepiej wygląda w takim lekkim zaroscie;) Choć bez jest równie  przystojny :))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja także lubię u siebie taki wczorajszy - jednodniowy

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe:)) Pamiętasz  raz wysłałeś mi takie jedno jego zdjęcie gdzie miał zarost. Gdy patrzę na niego na filmach właśnie takiego to od razu miekna mi nogi...;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to pamiętaj żeby wpatrywać sie w niego na siedząco albo leżąc bo nogi mogą nie utrzymać

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No ale przecież to byla tylko taka metafora;)) Ale to fakt, że on ma w sobie to coś, nikt przedtem dawniej tak na mnie nie dzialał

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A co Ty czujesz jak patrzysz na Salmę?;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nic takiego co Ty, bo ja nie kocham się w niej - podobała mi się kilka lat temu i tyle
1 ... 147148149150151152153 ... 186