Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Roger Waters na koncercie w Meksyku zaprotestował przeciwko pisiowym konstytucyjnym przegięciom - jesli Luis był na tym koncercie to juz się dowiedział - czym i gdzie jest Polska

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
No to nie jest powód do dumy niestety. Ale myśle ze on pewnie slyszal o Polsce;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A wiesz co - moja koleżanka też mnie namawiała abym szukala do niego kontaktu:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolla napisał/a
A wiesz co - moja koleżanka też mnie namawiała abym szukala do niego kontaktu:)
a pokazywałaś jej ten wątek?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
No to nie jest powód do dumy niestety. Ale myśle ze on pewnie slyszal o Polsce;)
skoro przebywał parę lat w Hiszpanii to na pewno nasz kraj nie jest mu nieznany

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak pokazywałam jej;))  Co do Hiszpanii to czytalam, że on wyjechal tam by dokształcać sie do zawodu:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Kpt.Wojtek
Dzieweczko, ponad 1200 wpisow na tym forum, a ty nawet jednego nie zrobilas do swojego aktora. A moze to darrio jest twoim idolem, a ty ciagle... taaaka ...nieesmialla...;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
kpt. nie płosz dziewczyny bo to jest temat jak każdy-gdyby ona interesowała się kosmosem to byśmy dyskutawali o innych gwiazdach:)
1 ... 148149150151152153154 ... 186