Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Sorki nie moglam wczesniej odpisac - naprawde mam na imie Magda, a Mariolka to taka ksywka wymyślona przez mnie na forum;)) A co mialeś na myśli pisząc, ze kaptan chciał zwrócić na siebie moja uwagę?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jeśli Magdo chcesz tutaj popisać z tą swoją znajomą to ją tutaj ściągnij na ten wątek

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Nie ma takiej potrzeby, bo ona nie lubi za bardzo udzielać się w necie:) A napisz mi co miałeś na myśli pisząc, że kapitan chce zwrocić na siebie moja uwage?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nic takiego-to był żart, ale kilka razy wciął się w nasze rozmowy i jest chyba? młodszy ode mnie - ale nie obgadujmy innych za ich plecami bo to eskaluje zaczepne kontrreakcje

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Masz racje;) Wiesz kiedyś wpadl mi w oko komentarz takiej jednej laski odnośnie Luisa - napisala o nim uwaga cytuję: ''ciapaty konus''. Przyznam że troche mnie to zaskoczylo bo on ma 186 wzrostu;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a może ona jest koszykarką i ma 210 cm wzrostu:))) i taki co ma mniej niż 2 metry to " konus "

Hehe bardzo możliwe, ale czemu od razu ciapaty;)) A jeszcze inna napisała że przypomina jej Jasia Fasole:)))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
widocznie dla niej latynos to " ciapaty " - sama widzisz jak różne upodobania co do facetów mają kobiety - jas fasola to może być raczej ciapowaty
1 ... 150151152153154155156 ... 186