Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A jakbyś to teraz ujął po tym jak doszliśmy do 50 strony?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolla napisał/a
A jakbyś to teraz ujął po tym jak doszliśmy do 50 strony?:)
ale co? bo nie kumam

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tak jak wczesniej pisaleś o tym, że zauroczona kobieta wspomni o tym raz, zakochana kilka itd;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ciężko zabujana kobieto:) jeśli planujesz wątek na 100 stron to jesteśmy na półmetku:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ciezko zabujana?;))Nie wiem ile tego wyjdzie;)))
A zobacz to jego zdjęcie - ale tu super wyszedł, jest mega przystojny w tym gajerku

Nie wiem szczerze mowiac jakbym zareagowała gdyby jakimś cudem  znalazł się tam gdzie ja:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io

pewnie tak jak te rozentuzjazmowane fanki Beatlesów:)

niezłe fanatyczki:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No bez przesady; )) ja bym się tak nie zachowała pewnie bym była raczej oniesmielona;)
Spójrz tylko jak on patrzy na te dziewczynę na tym filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=RXMctQaXD_w

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jak on patrzy na nią to na tytulowym obrazku nie widzę, ale jak ona na niego to widać że z uwielbieniem
1 ... 153154155156157158159 ... 186