Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No właśnie;)) Ja tam nie widze podobieństwa raczej;)) A wiesz czytalam o nim taką ciekawostkę, że studiowal rachunkowosć, ale widzocznie coś musialo pójsć nie tak i zdecydowal się na aktorstwo

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
może i dobrze, że mu ta nauka rachunkowości nie poszła bo jak to w Meksyku mogłby wejśc w kręgi mafijne jako ich księgowy i popaść w konflikt z prawem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak myślisz, może to i racja. A tak jest uwielbiany przez rzeszę fanek na świecie;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

no i mamy jubileusz:)
przekroczyliśmy 50 stron !!!

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe super;)) Nie sądziłam, że tak się rozkręce serio;))
A wiesz jeszcze mi się przypomnialo że on zasiadal w jury na jakimś konkursie modelek;)  To musial sie napatrzeć na te pieknosci;)) Kto wie może jakaś mu wpadla w oko;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
 pod ten Twój uśmieszek wklejam takie zdjęcie

podoba Ci się? bo mnie tak:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe zależy co Ci się podoba;)) Mi tak i to bardzoo, a widziałam te scenkę w telenoweli:)) A co powiesz na to co napisałam powyżej?:)
1 ... 151152153154155156157 ... 186