Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

sorki, ale mam problemy z aplikacją you tube więc musze ograniczyc poslugiwanie się filmikami

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko to zobacz tutaj wstawię screena

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no tak jak napisałem, patrzy na niego z uwielbieniem i nadzieją na cos;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Noo nie dziwie się jej wcale - tez bym na pewno patrzyła na niego w taki sposób a on spójrz tylko na niego jak ja mierzy;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
no to teraz ulóż się wygodnie w pościeli i śnij o swoim Luisie:) hej.

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe swoim Luisie pięknie brzmi ale on niestety nie jest moj;)
Patrzy na nią takimi wyglodnialymi oczami:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mariolla napisał/a
Patrzy na nią takimi wyglodnialymi oczami:))
Nic dziwnego w końcu jest singlem więc ma takie prawo ;)) Nawet na filmie:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja tam nie widzę, że on ma wygłodniałe spojrzenie - raczej patrzy na swoją rozmówczynię z sympatią i zainteresowaniem
1 ... 154155156157158159160 ... 186