Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No tylko że ja nigdy nie śnilam tak odważnie;)) Moze jestem za grzeczna;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
podobno erotyczne treści można sobie wyśnić śpiąc na brzuchu - ja tej pozycji sennej nie stosuję bo jest niewygodna - preferuję układanie się na lewym boku

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Oa widzisz ja zawsze śpie na lewym boku;)) Ale nie muszą to byc sny o tematyce erotycznej, wystarczą takie zwyczajne - romantyczne:)) lub sensacyjne;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ja na lewym, Ty na lewym czyli bylibyśmy na łyżeczkę:)))
https://m.cosmopolitan.pl/milosc-seks/9136/chcesz-miec-sny-erotyczne

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A powiedz mi skąd u Ciebie na początku  wzięła się  taka myśl że spośród czwórki  tych aktorów  akurat podoba mi się
Guzmán? :))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
na początku tego wątku wykonałaś takie typowe naprowadzanie jak przy wyborze kart - podałas 4 propozycje i tak prowadziłaś dyskusję zeby z dwóch grup wytypować tego którym się interesujesz - wczytaj się w to jak piszesz że elektryzują Cię jego oczy i jak pociągnęłaś jego temat gdy o nim wspomniałem

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak pamiętam ale jeszcze napisałeś takie zdanie ze skoro Tobie podoba się  Salma Hayek to mi ten Guzmanek;))
1 ... 145146147148149150151 ... 186