Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Jolu jesli wpadniesz odsyłam Cię do strony 46 - tam zadalam Ci pewne pytanie;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
Ale się wczoraj cos szybko  zwinąleś
odwiedzam kilka forów i witryn równocześnie i zdarza się że gdzieś utknę

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Aha to rozumiem;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Darrio tylko nie utkwij na tak dlugo i wpadaj;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

oglądam mecz, Real przegrywa 0:3 z kopciuszkiem:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
A ja rolnika; ))Ale wpadnij potem to coś Ci napisze;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie oglądam tego programu, ale mam wrażenie, że te królewny nie mają pojęcia o zyciu na wsi

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ciężko powiedzieć może niektóre  nie mają;)
Wiesz kiedy nie pisaliśmy przysnil mi się ... Luis;)
1 ... 143144145146147148149 ... 186