Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolla napisał/a
Wiesz kiedy nie pisaliśmy przysnil mi się ... Luis;)
ale tak konkretnie, czy iluzorycznie? miło było?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ten post był aktualizowany .
Nie było to nic konkretnego ale widziałam go bardzo  dokładnie i wyraźnie :) Tak jak w poprzednim śnie kiedy spojrzal takim świdrującym wzrokiem;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
może spodobała się jemu, Twoja nocna koszulka:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe dobry żart:)) A tak poważnie to zastanawia mnie to czemu on przeważnie śni mi się w taki sposób;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
a znasz takie powiedzenie " chciałabym a boję się " przecież mówiłem Ci, że śnisz w sposób kontrolowany

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak znam czyli chcesz powiedzieć ze mam te sny pod kontrolą,?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Co chcesz przez to powiedzieć? :)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
bądź odważniejsza w marzeniach sennych, a poczujesz się szczęśliwsza i gotowa na przygodę miłosną w realu
1 ... 144145146147148149150 ... 186