Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

zgasze lampke gdy przejde na smarta-teraz pisze z malego telefonu i troche źle mi się pisze

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko;) Zróbmy tak popiszmy troche o Funesie a  potem wrócmy do tamtego wątku ok?:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolla napisał/a
Spoko;) Zróbmy tak popiszmy troche o Funesie a  potem wrócmy do tamtego wątku ok?:)
no to wejdz na wątek z de Funesem i wymień kilka najlepszych jego komedi-juz wiem, ze lubisz te z Źandarmem, a jakie jeszcze?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiesz pisząc o tym ,,prezencie'' mialam na myśli odpowiedź od niego a Ty o czym pomyslaleś?;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
ale nie zapominaj, że żeby otrzymać odpowiedź od Luisa to najpierw musisz do niego napisać, a to czy on odpowiedziałby to jest zagadka

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hehe fajnie to ujales - "portorykanski temat" ;))
Ty też pomyślałeś o tej odpowiedzi jak pisałam abyś się  domyślił?
Racja to czy by odpisał to dla mnie zagadka...

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale się wczoraj cos szybko  zwinąleś

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Chyba nie stracileś zainteresowania tym wątkiem mam nadzieję;) Ja ze swojej strony doceniam to że tak wytrwale ze mną o tym piszesz;) I wcale Cię nie wkręcam, mówie serio.
1 ... 142143144145146147148 ... 186