Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

nie wiem co napisac - zaskoczyłas mnie - ale jest pewne że nie jesteś trzydziesto-paro-latką bo one brzmią poważniej - gdy piszesz tak o uczuciu do Luisa to dałbym Ci 19 lat - a to jest górna granica nastolatki:) teen - ale miec lat 23 czy 25 to nie grzech:) ciesz się tym - nie zawsze po stylu pisania kobiety da się bezblędnie oszacować jej granice wiekowe - u Ciebie da się wyczuć pewną młodzienczą dziewczęcą egzaltację, ale lwiczka to raczej za bardzo Cię odmłodziła:)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ok fajnie ciesze się że tak uważasz;)) Ale nie rozumiem czemu niektóre kobiety uważają że w aktorach kochają sie tylko takie male dziewczynki jak 12 i 13 - latki. Przecież to jeszcze dzieciaki. Czy takiej 20 parolatce nie może się podobać aktor czy piosenkarz - ja uważam to za glupi stereotyp;)
A zauważ że Lwiczka sama przyznala się, że czytala ten mój wątek czyli że jednak ją interesował w jakimś tam stopniu, tylko ciekawe co ją tak zdenerwowało....

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
wyraźnie widać, że rozmowa na str.43

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
we wtorek i środę nie będzie mnie na forum z przyczyn technicznych

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Zgadzasz się ze mną co do tego co dziś napisałam?
Lwiczka pisała ze jesteś naiwny a to chyba ja bardziej bo nie wyczulam w jej komentarzu ironii - kiedy pisała o tym jak kiedyś niby to kochała się w jakichś aktorach jak miała 13 lat.Od tej pory będę bardziej wyczulona na takie zaczepki:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mnie komentarze kogoś takiego jak ona guzik interesują. Doceniam to, że piszesz ze mną o Luisie:)) Widze, że z facetem nawet lepiej się rozmawia niż z niejedną kobietą na takie tematy;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej Darek co  u Ciebie slychać czemu taka cisza?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Ale mialam dzisiaj sen - śnilo mi się, że multiforum miało inną szate graficzną;))
1 ... 139140141142143144145 ... 186