Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
No ja rozumiem ale chodzi mi o to co napisałam odnośnie tego ze może brakuje jej uczucia

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
nie chcę tego.oceniac - zrobiła mi.przykrość bo to było zaczepne i zbyt bezposrednie - zobacz u mnie teraz pali się lampka - widzisz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Tak widze;)) Racja to było zaczepne z jej strony i bardzo niegrzeczne

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Wiesz może chodzi o to że ja czasem pisze z telefonu a tam też powinnam byc pewnie zarejestrowana choć moze sie myle, nie wiem;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
Mariolla napisał/a
Wiesz może chodzi o to że ja czasem pisze z telefonu a tam też powinnam byc pewnie zarejestrowana choć moze sie myle, nie wiem;))
wiesz, nie wiem co by to dało - może zalogowanie z telefonu pod tym samym maillem uaktywni ciasteczka i posty się zsumują - nie wiem jak system zareaguje na inny profil o tych samych danych logowania

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko sprawdziłam juz i wszystko gra;))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

jednak te nicki się różnią tą literą M/m więc dla systemu to są 2 inne profile - chyba?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Mozesz już wylączyc swoją zieloną lampkę;)) Wiesz podobało mi się jak napisałeś o tym żarze moich uczuć;))
1 ... 137138139140141142143 ... 186