Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Hej Darek - zarejestrowalam sie czyli nie mam nic do ukrycia;)

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Witam Cię Mariolka - skoro tak się podpisałas - wsród zarejestrowanych:) teraz mozesz korzystac z róznych opcji przypisanych do profilu i nikt nie zarzuci Ci anonimowosci

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko i nie wierz komuś że Cie wkręcam bo widzisz że tak nie jest ;)) Czytaleś moją odpowiedź z 8:14pm?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mariolla
Mariolla napisał/a
Tak trzeba to przyznać że mnie  osmieliłeś, bo początkowo zaprzeczalam;)) Wiesz że mi to nie przyszlo nawet do glowy żeby sie z nim kontaktowac, a Ty tylko podsycaleś to ale i dobrze bo raz się żyje;) Wiele dziewczyn pisze do swoich idoli i ja nie widze w tym nic zlego;)
to bylo troche inaczej, bo ja proponowałem Ci nawiazanie kontaktów posrednich za pomoca fanklubu na fb, ale gdy Ty wymyslilas Twittera to dyskusja poszla w tym kierunku ze tam napiszesz - więc to była kontynuacja naszych rozwazan a nie wkręcania jak imputuje lwiczka

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Dokladnie tak, ale nie ma sie co tlumaczyc. Lwiczka niech zaloży swoj temat i tam niech się udziela skoro tak bardzo drazni ją moj wątek - a może jej chodzi o coś zupelnie innego tylko nie wiem o co...;)) Zachowuje sie dosć dziwnie nie sądzisz?

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
O co ta cala burza, którą dzisiaj rozpętala i to w dodatku w Świeto Niepodleglości kiedy wszyscy powinniśmy być dla siebie serdeczni, mili i uprzejmi:) I kto tu jest niedojrzaly?:))

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

da®®io
jak to mówią " Święto i po Swięcie "  ja z lwiczką nie wchodziłem w konflikty i nie będę tego eskalował - ale prawda jest taka że charaktery ludzi poznaje się w sytuacjach konfliktowych i na tym zakończmy ten temat

Re: Dziewczyny, który facet ma głębsze i przeszywajace spojrzenie?

Mariolla
Spoko, a jeszcze tak sobie pomyslalam że może brakuje jej takiego uczucia w zyciu ( choć może nie bierze tego u mnie na poważnie no bo kto by wziął:))) i może cos ją drażnić, nie wiem tak tylko glośno myśle, ale już nie będe o niej pisac. Po prostu czasem ludzie tak mają
1 ... 135136137138139140141 ... 186